Hoppa till innehåll

Hur Öppnar Man En Sån Här Fil?


WASD

Rekommendera inlägg

Jag vill veta hur man läser en sån fil som jag bifogade, när man öppnar den i notepad ser man bara massa "€?ÍÌ@š™™>ÍÌÌ==×¾", gissar att den är kodad på nåt sätt.

 

Från början var det en .vcfg fil men jag hittade inget program för att öppna det

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

justfuckinggoogleit.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

justfuckinggoogleit.com

 

TROR DU INTE JAG HAR GJORT DET? Jag brukar alltid tjata på att personer ska googla som du ser i min sig!

 

Säg vad jag ska googla på.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

Till vilket spel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

Till vilket spel?

 

ett gammalt som heter Pickup Express men det spelar ingen roll, jag undrar varför alla okända filer som man öppnar i notepad ser likadana ut och om det finns ett program för att koda om "€?ÍÌ@š™™>ÍÌÌ==×¾" till vanlig text så att man kan redigera det, jag vet att det går för jag hade nåt sånt program för 3 år sen men minns inte vad det hette.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte just filformatet utan hur den ser ut innuti med notepad, jag har sätt flera lekadana filer i olika format, den filen ändrar hur snabb en bil är i ett spel och har inget med nokia att göra, det kan finnas filer med samma ändelse som ändå är helt olika slags filer.

Till vilket spel?

 

ett gammalt som heter Pickup Express men det spelar ingen roll, jag undrar varför alla okända filer som man öppnar i notepad ser likadana ut och om det finns ett program för att koda om "€?ÍÌ@š™™>ÍÌÌ==×¾" till vanlig text så att man kan redigera det, jag vet att det går för jag hade nåt sånt program för 3 år sen men minns inte vad det hette.

 

Är på jakt efter ett exakt likadant program. Och jag hade ett för kanske 8 månader sedan eller nåt sånt. Kommer dock inte ihåg vad det heter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...