desertpures Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 hej,det är så att jag är kär på runscape:S jag mötte henne på vägen till goblin village hon hada så fina armour så jag frågade om jag kunde adda henne och hon sa ja?!?!?!?!omfg kan ni fatta att en sån snygging säger ja?!!?!?!? jag är skit kär i henne och fick stånd när jag såg henne i addy skirt:S jag vill skaffa barn med henne,men hur ska jag berätta för henne:S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 hej,det är så att jag är kär på runscape:S jag mötte henne på vägen till goblin village hon hada så fina armour så jag frågade om jag kunde adda henne och hon sa ja?!?!?!?!omfg kan ni fatta att en sån snygging säger ja?!!?!?!? jag är skit kär i henne och fick stånd när jag såg henne i addy skirt:S jag vill skaffa barn med henne,men hur ska jag berätta för henne:S? men gud! det är inget dejting spel sluta med allt fånerier om att ha en flick vän det kan vara en kille som spelar vid datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 uhm.. säg det bara o.Oom du gör bort dig sätt henne på ignore list... BTW: är du seriös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 uhm.. säg det bara o.Oom du gör bort dig sätt henne på ignore list... BTW: är du seriös? visst är jag seriös:S varför skulle jag fejka detta?!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hmm, för att du är en omogen P12'a som inte kan stava och tror du blir känd när du skriver såhär? Där tar du fel! Du förstör ditt rykte, men du vet väl inte ens vad "rykte" är. Bli lite mer seriös, lär dig det svenska språket, SEN KAN DU KOMMA HIT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hmm, för att du är en omogen P12'a som inte kan stava och tror du blir känd när du skriver såhär? Där tar du fel! Du förstör ditt rykte, men du vet väl inte ens vad "rykte" är. Bli lite mer seriös, lär dig det svenska språket, SEN KAN DU KOMMA HIT. ska försöka master :( + detta är bara ett j*vla forum fullt med p11s så jag bryr mig inte om rykten här lmfao. bryr mig mer om irl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 uhm.. säg det bara o.Oom du gör bort dig sätt henne på ignore list... BTW: är du seriös? Klart som faan att han inte är seriös! Desertpures: Sluta spamma rs forumet med dumma trådar!! Vi vet redan att du är 97 def och 99 range på mmsythe! Detta gör du bara för att du har tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Bryr er inte om honom bara, det är komentarer han vill ha. WTF hur kunde detta ämne undgå låsning trots att jag anmälde DET!? (retorisk fråga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Bryr er inte om honom bara, det är komentarer han vill ha. WTF hur kunde detta ämne undgå låsning trots att jag anmälde DET!? (retorisk fråga) Skicka PM till en mod ist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Bryr er inte om honom bara, det är komentarer han vill ha. WTF hur kunde detta ämne undgå låsning trots att jag anmälde DET!? (retorisk fråga) Skicka PM till en mod ist. Ja men dom kollar ju varnigen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) De har kollat och inte gjort ngt åt det, men jag pmar nafrali och frågar värför :) EDIT: btw, vi behöver inte skriva i tråden sålänge. Redigerat 14 Augusti 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 hej,det är så att jag är kär på runscape:S jag mötte henne på vägen till goblin village hon hada så fina armour så jag frågade om jag kunde adda henne och hon sa ja?!?!?!?!omfg kan ni fatta att en sån snygging säger ja?!!?!?!? jag är skit kär i henne och fick stånd när jag såg henne i addy skirt:S jag vill skaffa barn med henne,men hur ska jag berätta för henne:S? z0mg, HAHAHAHAHHAHAHA. 'när jag såg henne i addy skirt' xD Berätta för henne bara HAHAHHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg