Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hatar kedjebrev... Kedjebrev är sjukt störande.Ni tillförde sjukt mkt till den här tråden, keep up the good work! :thanks: Kan man ta kedjebrev via mail oxå? Får mest via mailen, och då är det antingen rädda valarna/hajarna/annat djur eller att man ska dö om man inte gör en speciell sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 EDOBEM, jag brukar f*n bli spammad av dem där j*vla "rädda hajarna" "sluta rök du blir dödad av de" "clownstatyn kommer stå i ditt vardagsrum ikväll" etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 EDOBEM, jag brukar f*n bli spammad av dem där j*vla "rädda hajarna" "sluta rök du blir dödad av de" "clownstatyn kommer stå i ditt vardagsrum ikväll" etcÄr det mitt fel elr :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 JA! det är du som skickar dem:( erkänn nu när jag kommit på dig:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 får sådana här på mail hela j*vla tiden: "AKTA ER ETT VIRUS SPRIDS PÅ MSN!!!! GAH AKTA ER EDETTA ÄR ONGER SKÄMT!!! OMG IT TAKES CONTROL OVER ME GaaAHHAhAHah!!!!!111!!!!!1!1!oneoneone" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) får sådana här på mail hela j*vla tiden: "AKTA ER ETT VIRUS SPRIDS PÅ MSN!!!! GAH AKTA ER EDETTA ÄR ONGER SKÄMT!!! OMG IT TAKES CONTROL OVER ME GaaAHHAhAHah!!!!!111!!!!!1!1!oneoneone" jo men det finns ju roliga också, alla i denna tråden skriver ju att alla är jobbiga utan att läsa i tråden.. Det finns ju skit jobbiga men sedan finns det roliga också, jag fick denna: Kostnaden för detta sms skulle räcka till vatten för ett barn i afrika, skicka detta till alla så tar vi död på dem! Redigerat 15 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 ok, ETT sånt kedjebrev kanske är roligt, men när man har fått hundra olika så är ingen rolig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 JA! det är du som skickar dem:( erkänn nu när jag kommit på dig:(Ok, jag erkänner :(Vissa kanske kan vara roliga men dom flesta är ju bara störande. Sen finns det såna som går via bdb o pea och andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 de måste ju vara ännu mer störande, dödshot på youtube o.s.v., palla. GET A FUCKING LIFE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.