Hoppa till innehåll

Kan Du Något Sms Kedjebrev


t00ncheat

Rekommendera inlägg

Hatar kedjebrev...

 

 

Kedjebrev är sjukt störande.
Ni tillförde sjukt mkt till den här tråden, keep up the good work! :thanks:

 

Kan man ta kedjebrev via mail oxå?

Får mest via mailen, och då är det antingen rädda valarna/hajarna/annat djur eller att man ska dö om man inte gör en speciell sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDOBEM, jag brukar f*n bli spammad av dem där j*vla "rädda hajarna" "sluta rök du blir dödad av de" "clownstatyn kommer stå i ditt vardagsrum ikväll" etc

Är det mitt fel elr :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

får sådana här på mail hela j*vla tiden: "AKTA ER ETT VIRUS SPRIDS PÅ MSN!!!! GAH AKTA ER EDETTA ÄR ONGER SKÄMT!!! OMG IT TAKES CONTROL OVER ME GaaAHHAhAHah!!!!!111!!!!!1!1!oneoneone"

 

jo men det finns ju roliga också, alla i denna tråden skriver ju att alla är jobbiga utan att läsa i tråden..

 

Det finns ju skit jobbiga men sedan finns det roliga också, jag fick denna:

 

Kostnaden för detta sms skulle räcka till vatten för ett barn i afrika, skicka detta till alla så tar vi död på dem!

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JA! det är du som skickar dem:( erkänn nu när jag kommit på dig:(

Ok, jag erkänner :(

Vissa kanske kan vara roliga men dom flesta är ju bara störande. Sen finns det såna som går via bdb o pea och andra sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...