Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Måste akut ha en länk till östra Europas flaggor till imorgon (mondag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken: HÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken: HÄR!!! Vilka länder tillhör östra Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) opps det vet jag itte, men du har åtminstone hela listan, mer kan jag tyvärr inte hjälpa dig me... men kolla på google ele altavista! här är en till länk, fast dock fortfarnade me alla länder. Redigerat 28 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Har jag gjort, kollade 37 sidor på goggle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ojdå... då vet jag itte tyvärr vad du ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Aja, får väll hoppas att någon skriver vilka länder som tillhör östra europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken: HÄR!!! Andorra tillhör iaf inte öst-europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (Imaginary @ 28/03-2004 21:10:33) här finns alla europas, jag hoppas du vet vikka som e östeuropas!! här e länken: HÄR!!! Andorra tillhör iaf inte öst-europa Andorra ligger på melersta gränsen mellan Frankrike och Spanien så i Östeuropa ligger det inte i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 mm i pyrenéerna(bergskedjan emellan Frankrike och Spanien) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Tja, vad jag kan kalla Öst-Europa är väl: Ryssland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Bulgarien, Ungern, Kroatien, Grekland, Albanien, Serbien/Montenegro, Makedonien, Bosnien/Herzegovnia, Rumänien, Vitryssland, Moldavien och Ukraina. Men jag vet inte om alla ingår i det "riktiga" Öst-Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Tja, vad jag kan kalla Öst-Europa är väl: Ryssland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Bulgarien, Ungern, Kroatien, Grekland, Albanien, Serbien/Montenegro, Makedonien, Bosnien/Herzegovnia, Rumänien, Vitryssland, Moldavien och Ukraina. Men jag vet inte om alla ingår i det "riktiga" Öst-Europa. Turkiet också?Fast det är ju bara halva turkiet som tillhör Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.