Craix Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Tjena. Jag har köpt nya datadelar och när allt är ihopkopplat och jag ska installera windows så är båda mina hårddiskar på 127 Gb. Dom ska vara på 200 och 500 och det bliv så när jag köpte den nya hårddisken. Så jag undrar varför det blir så och om det går att fixa? Hoppas nån förstår annars så får jag försöka förklara bättre. Mvh Craix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 konstigt nog hände samma sak när jag installera om asså jag har en på 250 gb men den vart bara 108 jag har en till 108 gig jag har splitat men jag hadde vista på min från början:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Du menar att du får mindre utrymme än vad du köpt? så är det alltid med ungefär 10%, min dator ska ha 160 men har bara 142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Det är ju som sagt alltid så att man får några procent mindre än vad man köpt. beror på något, kommer inte ihåg vad... Men det verkar lustigt att din 500 gb bara ligger på 127. Vad har du för operativsystem nu? Har du otur så är det något i operativet eller BIOS som gör detta... Ditt bios kanske detectar hårddiskarna fel. Gå in i bios och kolla hur stora dina hårddiskar är där om du hittar dit. Redigerat 15 Augusti 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag tror du måste formatera om hårdisken/hårdiskarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Någon lycka med hårddiskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.