ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Skit i det jag skrev innan. Kan man gå in på något ställe och sätta ihop sin egen dator? Typ datorbutiken.com? I så fall, kan någon sätta ihop en med det grafikkortet till mig? :rolleyes: På datorbutiken.com ska man ta förenklad eller detaljerad? Och om man tar detaljerad, ska man då ha AMD AM2+ eller AMD AM2 eller??? Kan ingen bygga ett till mig. Jag är urkass på det. Helst inte en dator som kostar för mycket över 10 000 iaf. Inte över 12 000 kr typ. Redigerat 16 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Du kan få en hyffsad speldator för 7000kr. AM2+ ska du ta, då det stödjer de nyaste AMD processorerna och även de gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) aja skit samma Redigerat 16 Augusti 2008 av Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slash15 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 :visslar: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Sa jag att man skulle välja AMD AM2+? Jag frågade ska man välja det eller vad ska man välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 jaja förlåt då omg överreagera inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Gjorde jag inte. Men back on topic: Någon som är bra på datorer tex wAcko som kan bygga en dator till mig? Med det där Radeon grafikkortet i? Skulle vara väldigt schysst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) En korg? här har du ett shysst paket https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=678-42297 Redigerat 16 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Tack så mycket! :D Btw, klarar den Crysis på högsta? Det glömde jag säga. :blush: 1. Är det stor skillnad på det grafikkortet du la i korgen och på detta? Sapphire Radeon HD4870 X2 2048MB DDR5 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express (kunde inte fixa en länk till datorbutiken :S) 2. Det är väl ingen skillnad på om kortet heter Powercolor eller Sapphire? Det är väl samma eller? Detta är bild till fråga 1. Sorry att det blir klyddigt. Redigerat 16 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 du wAcko juste jag kommer köpa dator paketet du länkade men vilket bra ljud kort ska jag köpa till? kan du rekommendera nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Måste du ta upp det i min tråd? Asså jag menar inget oschysst men asså alla kanske börjar skriva off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Tack så mycket! :D Btw, klarar den Crysis på högsta? Det glömde jag säga. :blush: 1. Är det stor skillnad på det grafikkortet du la i korgen och på detta? Sapphire Radeon HD4870 X2 2048MB DDR5 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express (kunde inte fixa en länk till datorbutiken :S) 2. Det är väl ingen skillnad på om kortet heter Powercolor eller Sapphire? Det är väl samma eller? Detta är bild till fråga 1. Sorry att det blir klyddigt. Nej det är inte stor skillnad, jag har ingen aning vilket av dem som är det bästa. 2. Ja, i princip. Den klarar crysis på very high med AA skulle jag tro ;) @hector Köp inget dyrt, ifall jag skulle varit du så skulle jag nöjt mig med moderkortets integrerade ljudkort(om det nu inte är något fel på det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.