wiigamer Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Du har väldigt mycket pengar för en 13 åring..lol men jag ska också köpa en dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Tänk om man är rik då? Vilket jag inte är. Men ingen som kan svara på mina fråga? Är det allt jag behöver för en dator? Redigerat 17 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Tänk om man är rik då? Vilket jag inte är. Men ingen som kan svara på mina fråga? Är det allt jag behöver för en dator? Ja, det är allt du behöver. det brukar stå max upplösning på alla skärmar. Vänta lite så linkar jag en bra och billig skärm: http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASVW222U Max upplösning 1680 x 1050 Redigerat 17 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Såg det sen, men det stod inte på vissa :S Och tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Såg det sen, men det stod inte på vissa :S Och tack för hjälpen. Np, kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 hade varit bra om du hade ett OS också om du inte redan har det. Och Cpu kylare. Dessutom kanske du kan behöva köpa nån SATA kabel om man inte får med det (men det får man oftast). Men tycker du ska ta ett annat chassi tror det kan bli lite trångt och dåligt luftflöde..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 hade varit bra om du hade ett OS också om du inte redan har det. Och Cpu kylare. Dessutom kanske du kan behöva köpa nån SATA kabel om man inte får med det (men det får man oftast). Men tycker du ska ta ett annat chassi tror det kan bli lite trångt och dåligt luftflöde.....hejdå. Cpu kylare får man med, det är inte nödvändigt att köpa en bättre unless man överklockar eller vill ha en tystare dator(brukar inte vara så stor skillnad anyway) man får med Sata-kablar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.