garkan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Paris själv har inga pengar, hon är bara en "brat" som sitter och suger ut pengar från sin pappa som har 5 stjärniga hilton hotel över hela världen.Så sant så.. 480k för dom är ju som en 2kronors klubba för mig.MovieMe har ju rätt, skriver man på ett kontrakt så ska man ju följa det.. Rätt åt henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Hon är bara känd för hon är rik... Förrästen så är hennes näsa jätte ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Hon är bara känd för hon är rik... Förrästen så är hennes näsa jätte ful! Hon är ful i vilket fall som helst, utsidan, insidan... You name it. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag hatar inte Paris och tycker inte att hon är ful. Ska man bli hatad för att man är rik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag hatar inte Paris och tycker inte att hon är ful. Ska man bli hatad för att man är rik?För att man är en slampa, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag hatar inte Paris och tycker inte att hon är ful. Ska man bli hatad för att man är rik?För att man är en slampa, jo. Aja, jag orkar inte gå och hata personer bara för att jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Hon är bara känd för hon är rik...Hon är känd för att hon är en arvtagerska av en hotel kedja (som hon lever på) om jag inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Paris själv har inga pengar, hon är bara en "brat" som sitter och suger ut pengar från sin pappa som har 5 stjärniga hilton hotel över hela världen.Hon får inga pengar av sin pappa?Inte nu iaf. Skulle du "suga" pengar av din pappa om du tjänar över 500.000 dollar för att bara visa ditt ansikte i 10 minuter på en nattklubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ni borde titta på Southpark-avsnittet som handlar om Paris Hilton och butters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Paris Hilton måste vara den snobbaste äckligaste j*vla kärringen som finns. Hon förtjänar fanimig att dö, det j*vla äcklet. Helt ärligt, hur f*n kan man vara ett "f*n" till en uppblåst mallig kvinna som henne? "buuhUUHhU jag sitter i fängelse för jag körde för fort BÄÄÄÄÄ, jag vill hem till lyxen igen för jag är så j*vla klen, snälla sluka min snyft-historia." Jo visst, sätt äcklet i fängelset igen så vi slipper denna korrupterade människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.