Hoppa till innehåll

Runescape Klan

Dezen

Rekommendera inlägg

Tjosan, nu är det dags för ännu en klan här på fuska! :) Eftersom Luxaxix och Dragonaits klan hade mycket krav och lite events så tänkte vi göra tvärtom, med lite krav och mkt events.

Klanen heter Cheeze Crackers och är p2p (vilket betyder att om du inte e p2p e det ingen mening att gå med, eftersom alla events antagligen kommer vara p2p). Vårt mål är att ha så roligt som möjligt och ha events minst en gång i veckan.

Kraven för att gå med är:

70+ i combat lv.

Erfarenhet av runescape (typ veta var varrock å falador ligger)

Aktivitet på både runescape och klan forumet. (helst 1 timme vardagar och 3 timmar helger)

För tillfället är vi 6 medlemmar:

Grahida - Leader

Dezen93

Leeegolas93

Lil Skilla Z

Jago428

rs lvl 3x

Om du är intresserad av att gå med i klanen, skriv gärna här och sen gå in å ansök på klan forumet.

Klanhemsida: Cheeze Crackers

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst NoLifer

Amen vafan Dezen, jag kan väl få joina? med mina "zerker" pure lvl 77? :D

Btw hade ett main för typ 2 veckor sedan, men blev hackat så... men iaf lvl 90 var det :( började spela typ nångång i slutet av 06 och kan väl en hel del om rs ( tror ja iaf )

Redigerat av NoLifer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Amen vafan Dezen, jag kan väl få joina? med mina "zerker" pure lvl 77? :D

Btw hade ett main för typ 2 veckor sedan, men blev hackat så... men iaf lvl 90 var det :( började spela typ nångång i slutet av 06 och kan väl en hel del om rs ( tror ja iaf )

Namn? Eftersom du e 77 så kanske vi gör ett undantag, det är ju en pure =) Inte så långt till 80 heller. Sen kan du väll försöka ta tillbaka din main?

Sid: Lvla upp till 80, eller skriv inte i tråden.

EDIT: Har sänkt kravet till 70+ eftersom vi tyckte 80+ va lite för hårt =) Sid, du kan ansöka nu ;)

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...