Dezen Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Tjosan, nu är det dags för ännu en klan här på fuska! :) Eftersom Luxaxix och Dragonaits klan hade mycket krav och lite events så tänkte vi göra tvärtom, med lite krav och mkt events. Klanen heter Cheeze Crackers och är p2p (vilket betyder att om du inte e p2p e det ingen mening att gå med, eftersom alla events antagligen kommer vara p2p). Vårt mål är att ha så roligt som möjligt och ha events minst en gång i veckan. Kraven för att gå med är: 70+ i combat lv. Erfarenhet av runescape (typ veta var varrock å falador ligger) Aktivitet på både runescape och klan forumet. (helst 1 timme vardagar och 3 timmar helger) För tillfället är vi 6 medlemmar: Grahida - Leader Dezen93 Leeegolas93 Lil Skilla Z Jago428 rs lvl 3x Om du är intresserad av att gå med i klanen, skriv gärna här och sen gå in å ansök på klan forumet. Klanhemsida: Cheeze Crackers Redigerat 17 Augusti 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 dom hade inte kravet 80+ i början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Dom har inte det kravet alls, dom har massa andra krav, att man måste vara range, eller att man måste vara mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Amen vafan Dezen, jag kan väl få joina? med mina "zerker" pure lvl 77? :D Btw hade ett main för typ 2 veckor sedan, men blev hackat så... men iaf lvl 90 var det :( började spela typ nångång i slutet av 06 och kan väl en hel del om rs ( tror ja iaf ) Redigerat 15 Augusti 2008 av NoLifer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Ja är bara lvl 75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Amen vafan Dezen, jag kan väl få joina? med mina "zerker" pure lvl 77? :D Btw hade ett main för typ 2 veckor sedan, men blev hackat så... men iaf lvl 90 var det :( började spela typ nångång i slutet av 06 och kan väl en hel del om rs ( tror ja iaf ) Namn? Eftersom du e 77 så kanske vi gör ett undantag, det är ju en pure =) Inte så långt till 80 heller. Sen kan du väll försöka ta tillbaka din main? Sid: Lvla upp till 80, eller skriv inte i tråden. EDIT: Har sänkt kravet till 70+ eftersom vi tyckte 80+ va lite för hårt =) Sid, du kan ansöka nu ;) Redigerat 17 Augusti 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 kan ja joina?please?med min lvl 69 pure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 EFtersom du snart tar 70 så e du med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag har en i lvl 69 men håller på att träna strenght så går nog upp snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Anök i forumet då :) Bara trevligt med lite medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Dom har inte det kravet alls, dom har massa andra krav, att man måste vara range, eller att man måste vara mage. Det var för att vi hade 6 meeles 1 mage och 1 range... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Kanske det, men vi har inga sånna krav iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg