Lord_Sauron Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hade tänkt köpa Thief...efter några klipp på YouTube såg jag detta coola spel...hmm tänkte köpa dem...värt pengarna? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....17&active=1 Kostar bara 89:- är det bra spel? :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Hade tänkt köpa Thief...efter några klipp på YouTube såg jag detta coola spel...hmm tänkte köpa dem...värt pengarna? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....17&active=1 Kostar bara 89:- är det bra spel? :medieval: om det är så billigt så kanske det inte är med den bästa grafiken, fast det betyder inte att det inte är tråkigt. tror endå att det är ganska kul om du gillar spel i den gruppen m8. Redigerat 15 Augusti 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Gillar Stealth spel...fast..kanske ska testa nå demo eller nåt först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Gillar Stealth spel...fast..kanske ska testa nå demo eller nåt först ;)med tanke på att det är så billigt som det är så behövs det nog inte, men jag avgör inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag har deadly shadows till xbox, det är helt ok. Men jag har ej spelat det på ett tag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Thief-serien är enligt mig den bästa någonsin för Stealth-genren. Ett måste för alla gamers. Jävligt billigt faktiskt. Jag köpte för ett halvår sen nya exemplar för att de skulle funka på Vista. Tror att det blev över 200 spänn för hela serien. Lätt värt det, det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.