Rex92 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) Det här brukar jag sitta och lira skitkul Klicka här Vad heter ni där själv heter jag DarthFilip är en warrior level 8 Och MasterFilip är en Magus level 7 Vad heter ni??? /EDIT, dubbelposta inte, använd ändra //dannie Redigerat 26 April 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jacker lvl 32 Warrior CountessGaloria 15 Priest Melanie 25 Magus louie 27 Rogue har kört i 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Du verkar har kört mer en mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag tänker inte bli medlem bara för att jag vill inte skriva var jag bor och sånt ALDRIG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Ja det är ganska onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag skrev att jag bodde på Vembryrsiggatan 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag skrev att jag bode i galaxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) dååå..kanske jag blir medlem ändrat:hur gör man?jag kan inte spela! Redigerat 31 Mars 2004 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det byggs om nu för f*n!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 E det typ som ragnarok ? är det textbaserat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Nej kostar inte änn iaf för att dom gör aspereta till Vanligt online spel nu och 2 servers ska va p2p alltså pay-2-play och 2 free och som sagt pm:a mig om du vill veta mer ÄNDRAT: ja juste det är inte text baserat Redigerat 4 April 2004 av GodisGrabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hur kommer man in på en server ? för mig då funkar det inte när jag trycker på den .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.