Jolt Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) då ska det ha kommit nu som det inte har gjort... Redigerat 26 Augusti 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lawko127 Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 e det för member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 e det för memberDet är många frågor angående Wildy.Men vad jag har uppfattat det så ska dom sätta ut det gamla wildy som både gratis spelare och member spelare kan vara på. Men members skulle få en till sak, att dom får typ wildy överallt, d.v.s. att du kan bli attackerad av en annan fast än att du inte ens är i närheten av wildy det skulle endast gå att attackera eller bli attackerad om man var 70+. Men som sagt, det är många spekulationer om det. Om det skulle släppts idag så kan det vara så att det har blivit en försening med det hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hörde av en kompis som hört att releasen var imorgon 27:e... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Alla sånna rykten e skitsnack, det är inte ens sagt att det ska komma i aug? antagligen kommer det stå i behind the scenes månaden det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) e det för memberDet är många frågor angående Wildy.Men vad jag har uppfattat det så ska dom sätta ut det gamla wildy som både gratis spelare och member spelare kan vara på. Men members skulle få en till sak, att dom får typ wildy överallt, d.v.s. att du kan bli attackerad av en annan fast än att du inte ens är i närheten av wildy det skulle endast gå att attackera eller bli attackerad om man var 70+. Men som sagt, det är många spekulationer om det. Om det skulle släppts idag så kan det vara så att det har blivit en försening med det hela. har också hört att man kan på vissa världar bli anfallen nästan överallt,kul om det blir så! Redigerat 27 Augusti 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Okej det kommer ut 2012 30 dec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
conne11 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 dåligt att det bara är för members men annars är det bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 nu ska jag ta upp nåra saker som idioter ryktar om: 1:det är för båda f2p/p2p 2:det kommer inte 26 aug 1 sep eller nåt det handlar om månader 3:det är inte wildness knappast likt wildness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Skulle det inte komma ut idag? ellerhur jag checkade och det fanns inget om pvp.. men det skulle vara skönast ifall f2p fick gamla wildy och members fick wildy överallt!!! då skulle ja börjat redan nu! hahah GO PK GO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 dåligt att det bara är för members men annars är det bra! Nej, det är bra att det är för members... 1. Fler kommer bli members. 2. Runescape tjänar mer pengar 3. Runescape kan få bättre servrar, nya updates m.m. 4. Till slut kommer F2P få ta del av de pengarna genom bättre prestand och så vidare... Ja, jag är F2P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 dåligt att det bara är för members men annars är det bra! Nej, det är bra att det är för members... 1. Fler kommer bli members. 2. Runescape tjänar mer pengar 3. Runescape kan få bättre servrar, nya updates m.m. 4. Till slut kommer F2P få ta del av de pengarna genom bättre prestand och så vidare... Ja, jag är F2P Men det står inte att det är för member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg