Hoppa till innehåll

Wildy Kommer Tillbaka Pvp I P2p


Gäst NoLifer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

e det för member

Det är många frågor angående Wildy.

Men vad jag har uppfattat det så ska dom sätta ut det gamla wildy som både gratis spelare och member spelare kan vara på. Men members skulle få en till sak, att dom får typ wildy överallt, d.v.s. att du kan bli attackerad av en annan fast än att du inte ens är i närheten av wildy det skulle endast gå att attackera eller bli attackerad om man var 70+. Men som sagt, det är många spekulationer om det. Om det skulle släppts idag så kan det vara så att det har blivit en försening med det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e det för member

Det är många frågor angående Wildy.

Men vad jag har uppfattat det så ska dom sätta ut det gamla wildy som både gratis spelare och member spelare kan vara på. Men members skulle få en till sak, att dom får typ wildy överallt, d.v.s. att du kan bli attackerad av en annan fast än att du inte ens är i närheten av wildy det skulle endast gå att attackera eller bli attackerad om man var 70+. Men som sagt, det är många spekulationer om det. Om det skulle släppts idag så kan det vara så att det har blivit en försening med det hela.

 

har också hört att man kan på vissa världar bli anfallen nästan överallt,kul om det blir så!

Redigerat av HolyHunter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle det inte komma ut idag?

ellerhur jag checkade och det fanns inget om pvp..

 

 

men det skulle vara skönast ifall f2p fick gamla wildy och members fick wildy överallt!!!

 

då skulle ja börjat redan nu! hahah

 

 

GO PK GO

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dåligt att det bara är för members men annars är det bra!

Nej, det är bra att det är för members...

 

1. Fler kommer bli members.

2. Runescape tjänar mer pengar

3. Runescape kan få bättre servrar, nya updates m.m.

4. Till slut kommer F2P få ta del av de pengarna genom bättre prestand och så vidare...

 

Ja, jag är F2P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dåligt att det bara är för members men annars är det bra!

Nej, det är bra att det är för members...

 

1. Fler kommer bli members.

2. Runescape tjänar mer pengar

3. Runescape kan få bättre servrar, nya updates m.m.

4. Till slut kommer F2P få ta del av de pengarna genom bättre prestand och så vidare...

 

Ja, jag är F2P

 

Men det står inte att det är för member.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...