Mic_93 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag har bara tre :( snart fyra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowCat Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Gameboy/Gameboy advance: Mario land Quest for Camelot -vet inte vad jag ska göra <_< Zelda Links awakening Zelda A Link to the past Tamagochi- fick den + Zelda LA + Gameboy pocket när jag köpte datorn;) år 2000 Pokémon Gul Jag tror inte att jag har nåt mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Två Stycken Game Boy Color Konsoller Pokemon Crystal Pokemon Silver Pokemon Yellow Pokemon Blue Pokemon Red Radar Misson Men in black II James Bond The World Is Not Enougth The Legend of Zelda Oracle of Seasons Gallary 3 New York City (Rally Spel) Trodde bara jag hadde 9 St :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 säger 1 av mina miljoner... pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Gameboy: Pokèmon Silver GBA: Fifa 2004 Harry Potter och hemligheternaskammare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Säger några till jag har ... Zelda Pokemon Röd Pokemon Blå Pokemon Gul Pokemon Silver Pokemon Guld Pokemon Crystall Pokemon Firered Pokemon Leafgreen Pokemon Sapphire Pokemon Ruby Pokemon Pinball Doug Crash Bandicot Destryer Rayman 50 i 1 40 i 1 30 i 1 Harry Potter Fifa Basket Kommer En till lista snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Orkar inte berätta om alla! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 En till lista , kommer en till senare Mario land 1 och 2 Tetris Donkey kong 3 The legend of zelda link to the past Mario kart super cuirkit Doom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Pokemon Guld Pokemon Gul Scooby doo Super Mario Bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 det var verkligen inte lite du hade, men jag ska svara nu: * Zelda Links Awakening * Zelda Oracle of Seasons * Zelda Oracle of Ages (Min systers) * Harvest Moon 2 (Min systers) * Ett Bamsespel (Min lillebrors) * Darkwing Duck (Också min lillebrors) * Och några till som jag inte kommer ihåg... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (redigerat) Har nu: Pokémon Röd Pokémon Guld Pokémon Silver Zelda Link's Awakening DX Har haft: Pokémon Grön Jag har Gameboy: Pokemon Blå Pokemon röd Pokemon Crystal Pokemon Guld Zelda Ocarina of time (säljes) Finns Ocarina of time? Redigerat 19 Oktober 2004 av Gold Pidgey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Hur mkt säljer du de för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg