Gäst Superkudden Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Är super smash bros meele bättre än Super smash bros brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joiny Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 första spelet var helt klart bäst. sen brawl, sen melee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Brawl måste vara bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Det är ju fler banor, karaktärer och det är stage builder och massa annat på brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Melee är mer tävlingsinriktat, medan Brawl har många fler spellägen, fler banor, karaktärer och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Om jag var du så skulle jag, faktiskt, satsa på Melee. Jag har aldrig varit mer besviken på något spel mer än Brawl. Jag väntade i två år och klarade det på 1 dag, och skiten blev skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Nejfan det kan jag inte hålla med om :) finns ju massor att göra! Klarade du det till 100% första dageN? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Nejfan det kan jag inte hålla med om :) finns ju massor att göra! Klarade du det till 100% första dageN? :unsure: Japp, förutom alla trofeer såklart. Men jag klarade alla events, Subspace Emissary till 100% och fick alla karaktärer och banor på ett dygn. Sen palla köra Classic Mode med dem väntetiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Nejfan det kan jag inte hålla med om :) finns ju massor att göra! Klarade du det till 100% första dageN? :unsure: Japp, förutom alla trofeer såklart. Men jag klarade alla events, Subspace Emissary till 100% och fick alla karaktärer och banor på ett dygn. Sen palla köra Classic Mode med dem väntetiderna. Väntetider? Alltså jag förstår inte poängen med att köpa ett spel om du inte "pallar" köra det som spelet går ut på. Då har du bara dig själv att skylla. Man köper spelet för att få någon slags stimulans, men om du inte "orkar" så är spelet nog inte rätt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Nejfan det kan jag inte hålla med om :) finns ju massor att göra! Klarade du det till 100% första dageN? :unsure: Japp, förutom alla trofeer såklart. Men jag klarade alla events, Subspace Emissary till 100% och fick alla karaktärer och banor på ett dygn. Sen palla köra Classic Mode med dem väntetiderna. Hur lite sov du det dygnet? Du måste ha spelat väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 100% i subspace e inte dåligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 (redigerat) Melee har ju mycket bättre grafik än brawl och Melee har snyggare banor. Men sluta Quota mina inlägg. Redigerat 9 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.