Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Inte bara bra toalett-tidning, extremt überbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har ett antal samlingspärmar, de äldre är bättre. Bara jag som tycker att Alexander Lukas är ett svin?Det är meningen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Fick en papperskasse full av kalle anka tidningar, för ca två måndader sen. Jag gillar Kalle, och favoriten är ju han också. Han och hans raseriutbrott. Redigerat 29 Augusti 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har ett antal samlingspärmar, de äldre är bättre. Bara jag som tycker att Alexander Lukas är ett svin?Joakim är ett svin. =) Knattarna är väl roligast att läsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Frustrerande. Don Rosa-serierna är bäst för övrigt. Och ontopic så är the Phantom Blot cool B) Håller med, älskar Don Rosa - serierna (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag tror det vad ca 5 månader sedan som vi (jag och min syster) gick igenom alla våra "Kalle Ankas Pocket". Och då saknade vi ungefär 24st av dem, från 1-352. Så jo, mycket nöje har man haft genom alla de år som jag har läst dem. De flesta är köpta på min mammas job, och resten på antikvariat. Tycker dock att "Kalle Anka & Co" är bättre, men prenumererar inte. Favoriterna är Kalle och Joakim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Läser Kalleanka Till Frukosten bara :P aldrig när jag är på Toa Men Favoriten är Ju Björnligan :P Jag har Föressten deras Låt alla Busars Boogie Blues på Datan :P Men För överigt så Läser jag Kalleanka vid frukosten och när jag går och Lägger mig :P untitled.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adis Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 kalle anka :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Joakim är ju bäst :D Älskar när han tar sitt gevär eller använder sina tekniska apparater från Jocke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Slutade med Kalle Anka på sommarlovet till 6:an, men det kan fortfarande vara kul att läsa ibland. :) Prenumererar på Herman hedning nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jág LLäser Kalle Anka Hela tiden :D Favoriten Är Fortfarande Björnligan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Joakim von Anka tycker jag. Och sen älskar jag verkligen hur han ser ut när det är Don Rosa som ritat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.