xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) http://www.*.nu/?q=58904 Gå in på länken aa till vänster och bli medlemmar. Ge spelet en chans och försöm iallafall komma till lvl 10 det är då det roliga börjar. Spelet går ut på att bli bäst, man lvlar o tjänar pengar som man kan köpa vapen o skydd och en massa andra saker för. OBS, spelet innehåller grovt språk och är recomenderat för 15 år. Snälla gå in på länken http://www.*.nu/?q=58904 och ge de en chans de e så få som spelar * nu för tiden. Redigerat 17 Augusti 2008 av admin §3.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 är medlem men då f*n inte på din länk. det där är mot reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 är medlem men då f*n inte på din länk. det där är mot reglernaVarför e de det? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 därför man får inte göra reklam för egen vinning här. och om jag blir medlem där så vinner ju du på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 därför man får inte göra reklam för egen vinning här. och om jag blir medlem där så vinner ju du på detJaha, men de visste intejag. skriv din länk så kan vi hjälpa varann ist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 men då kommer ju jag få en varning med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nee för om du hjälper mig med min länk och då hjälper jag dig med din länk sen kan vi ju sudda ut eller skicka pm till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 All reklam för egen vinning är förbjudet. Du tjänar på att vi reggar på din länk. Vill du att folk ska spela spelet får du väl helt enkelt ha reg länk utan någon referens. För övrigt så verkade spelet inget vidare roligt. Det grova språket är även onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 §3.6 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg