PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hejsan, Nu är det så att jag har startat ett gruppforum då jag tror att det kan vara en idé som ger bra respons. Gruppforumet går ut på att skriva guider till allt möjligt, det kan vara allt från hur man byter bakgrundsbild till 10 effektiva tips om hur man plockar kottar. Och tänk inte "Happ ett annat gruppforum som är helt värdelöst som kommer att vara helt inaktivt". Jag kommer själv att uppdatera med guider regelbundet och det hoppas jag att ni gör också! Så ansök och/eller skriv här om du vill gå med i gruppen så lägger jag till er. - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ska försöka att få en del medlemmar som förhoppningsvis också gillar idén. Sen så kommer jag själv att posta Nya Guider Dagligen vilket förhoppningsvis kommer att få folk att kolla in varje dag. Det är bara att göra det bästa av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Im in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Yeah you are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Done and Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag hållde på att edita inlägget, samtidigt som sylar raderade det. Hoppas det inte händer igen, eftersom det var en förjäkligt stor guide jag tänkte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Som jag skrev i GF'et så var det inte med flit och jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Släpp in mig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Oo ett GF med en mening :) Im in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 You know it ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.