360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) När jag fyllde år den 17 augusti så fick jag sammanlagt 1000 kr. På internet så vet jag att jag har råd med rainbow six vegas 2 men inte rock band! Då undrar jag om jag ska köpa rainbow six vegas 2 på en gång eller vänta 2 månader så jag får råd med rockband! Och jag vill hellst inte vänta så länge och blablabla... Här är några fråger om dom spelen: Rainbow six vegas 2: 1: Är spelet långt? 2: Är det bra co-op? 3: Är det bra singleplayer? Rock Band: 1: Då jag ser på bilder på rock band så ser jag 1 gittar 1 mikrofon och 1 trumsett, ska det inte va 2 gittarrer som följer med? 2: Är det kul med trummor på det? (kommer spela trummor på det om jag köper det) Tack på förhand Redigerat 17 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Rock Band: 1. Man får bara med 1 gitarr, inte 2. 2. Trummorna ska tydligen gå sönder lätt. Desutom så tar inte instrumenten så bra. Det är bara vad jag hört från olika recensioner. Jag skulle vänta till Rock Band 2 som kommer ut i höst, men om det blir försenat som Rock Band 1 så skulle jag köpt Gh4. Det är också med trummor och allt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Något som bör tilläggas är att Guitar Hero-gitarrerna fungerar till Rock Band, så har du en sån så ska det funka att spela två, båda med gitarr. Sen behöver man väl inte slå så värst hårt på trummorna? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 nån som kan svara på frågorna till rainbow six vegas 2? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Du kan ju läsa olika recensioner om spelet för att få svar på dina frågor...bara ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag har bestämmt mej för rock band!!!!!!!!! WOHOOO!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 1 eller 2? Om trummorna går sönder till Rock Band, går det på garantin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 1 eller 2? Om trummorna går sönder till Rock Band, går det på garantin då? när kommer 2:an ut? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 2 ska komma ut i September tror jag de har sagt. Sen när det kommer till europa får man se. Förhioppningsvis så gör de inte om samma misstag som de gjorde med Rock Band 1. Att få Rock Band till europa 1 år senare än till USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 2 ska komma ut i September tror jag de har sagt. Sen när det kommer till europa får man se. Förhioppningsvis så gör de inte om samma misstag som de gjorde med Rock Band 1. Att få Rock Band till europa 1 år senare än till USA.jag skulle bli pissed om jag hade bokat rock band 1 sen vart det försenat 1 år :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Man måste ju nästan kunna få pengarna tillbaka om man bokar ett spel som blir 1 år försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Man måste ju nästan kunna få pengarna tillbaka om man bokar ett spel som blir 1 år försenat.håller med dej... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.