DiRtY Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 skulle hällre vänta tills gh worlds touyr kommer ut, verkar mkt coolare, och ja man måste ta lite på trummorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag har haft rockband i snart en månad och trummorna har inte blivit segare eller börjat gå sönder över huvud taget. Den är i topptrimm :D tkr inte det är så kass kvalle på trummorna som alla säjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ta gitarren och de överiga instrumenten direkt när man trycker som på Gh? Har hört att de ligger i otakt med ljudspåren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 har nu bara provaqt i ca 10 minuter på trummoprna och gittaren och ja det e lite efter så man får trycka lita före, men som sagt köp du rainbow six vegas 2 och sen gh world tour, då blir du nog nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 har nu bara provaqt i ca 10 minuter på trummoprna och gittaren och ja det e lite efter så man får trycka lita före, men som sagt köp du rainbow six vegas 2 och sen gh world tour, då blir du nog nöjd.jag ska bara köpa rock band sen saints row 2PS!! jag villle inte vänta länge, vad jag minns så är det länge innan gh4 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Köp inte Saints Row 2. Det finns mycket bättre sandlådespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Köp inte Saints Row 2. Det finns mycket bättre sandlådespel.jag tycker iallafall att Saints Row 2 verkar skitkul...men vilka sandlåde spel tycker du jag ska köpa PS!!! vet du när rock band 2 kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 2 släpps i September (2008). Sen när det kommer till europa vet man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Rock Band 2 släpps i September (2008). Sen när det kommer till europa vet man inte.ok, för om det släpptes i september i sverige så hade jag köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 När jag fyllde år den 17 augusti så fick jag sammanlagt 1000 kr. På internet så vet jag att jag har råd med rainbow six vegas 2 men inte rock band! Då undrar jag om jag ska köpa rainbow six vegas 2 på en gång eller vänta 2 månader så jag får råd med rockband! Och jag vill hellst inte vänta så länge och blablabla... Här är några fråger om dom spelen: Rainbow six vegas 2: 1: Är spelet långt? 2: Är det bra co-op? 3: Är det bra singleplayer? Rock Band: 1: Då jag ser på bilder på rock band så ser jag 1 gittar 1 mikrofon och 1 trumsett, ska det inte va 2 gittarrer som följer med? 2: Är det kul med trummor på det? (kommer spela trummor på det om jag köper det) Tack på förhand 1.inte så2.japp 3.ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 När man kör storyn på Rainbow Six Vegas 2, kan man köra 3 eller 2 personer (alltså som en riktig människa styr) som max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 När man kör storyn på Rainbow Six Vegas 2, kan man köra 3 eller 2 personer (alltså som en riktig människa styr) som max?jag tror det, typ upp till 4 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.