1-an Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag har klarat tempel of time och räddat saira i nåt konstigt tempel.men jag kommer inte längre.Fairy säger ibland;its something starnge with the fog over death mountain.jag har vart uppe och kollat men jag kommer ingenstans.snälla hjälp mig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Du ska in till cratern på death mountain. Du kan gå längst upp på berget eller flytta statyn i darunias rum och gå in där. men du behöver en Red tunic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 hur får jag red tunic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 kasta en bomb på goronen i goron city. han ger dig den när du pratat med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ......senn när du e i kratern ska du ta vänster till en liten bro där du möter en gammal vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 det her borde ni ha skrivit i nintendo 64 forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Behöver du mer hjälp en så skriv till mej! kan hela spelet utan till :P . / jontiponti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag hatar när alla skriver "det här borde ni ha skrivit i N64 forumet". Zelda OoT finns på både Collectors Edidtion Och Limited Edition till Gamecube. Värför ska man då inte skriva i Gamecube forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag vet inte.. men man får nog lättare hjälp från n64 forumet för att det är ursprungligen därifrån? :) mig kvittar det.. över till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg