Hanrockar Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hej, jag känner till webb.se och 3w.se och är trött på dem namnen. Jag har hört att man kan få typ .com .org eller så om man kännar poäng på vissa sidor. Går det att lita på? Nån som vet antigen något ställe där man kan få gratis domän (bra domän) eller billiga tex. .com .se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) du kan ju köra med .reklam. Det gör jag. Dot Tk Jag får damp på fuskas censur... Redigerat 18 Augusti 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 .se .com finns inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Okej, finns det något mera prfnt. än .reklam.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) ååå, buggiga fuska .se... Jag skrev inte reklam utan tk Jag använder .(tk) till min hemsida. Ska göra ny tror jag... Nu har/ska dom ta bort reklam från dot tk och det är fortfarande gratis. Redigerat 18 Augusti 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jo,fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag har .co.cc, men jag vet inte hur man får tag på det. Följde liksom med när jag hosta på byethost|dot|com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Zymic Ger dig gratis webhotell. Och du får en gratis .com domän om du har en bra, väldesignad hemsida som uppdateras ofta och har många besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jävel va bra zymic är då. 6gig lagring och 50gig transfer :o :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Får man det gratis då och direkt efter ett tag? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Efter ett tag antar jag eftersom att som inte kan se direkt hur många besökare /dag du har etc. Tror att man måste ansöka om gratis .com domän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.