Hanrockar Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 JAg är i desperat "need" av två program. Om det är gratis. PERFEKT. Om det är billigt - bra. De två programen jag behöver är 1. Ett musik program där man kan göra egen musik i. Typ. spela ett trummset eller så. 2. Ett video readigerings program med mycket effecter :D DET MÅSTE VARA LAGLIGT Tack för förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 JAg är i desperat "need" av två program. Om det är gratis. PERFEKT. Om det är billigt - bra. De två programen jag behöver är 1. Ett musik program där man kan göra egen musik i. Typ. spela ett trummset eller så. 2. Ett video readigerings program med mycket effecter :D DET MÅSTE VARA LAGLIGT Tack för förhand 2. VirtualDub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 JAg är i desperat "need" av två program. Om det är gratis. PERFEKT. Om det är billigt - bra. De två programen jag behöver är 1. Ett musik program där man kan göra egen musik i. Typ. spela ett trummset eller så. 2. Ett video readigerings program med mycket effecter :D DET MÅSTE VARA LAGLIGT Tack för förhand 1. Reaper 2. Windows Move Maker Antar att du har PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Reaper finns bara typ 10 ljud man kan ha i låten .. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Man kan ju göra det i Audacity men det kommer bli svårt och jobbigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.