Dinglo Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Godag, jag har PS2 och jah har ett spel som heter " Winning eleven 10 " ( Det finns ingen forum om de spelet så jag tar upp det här ) Det är fotbollspel okej nu börjar jag ... När jag kör cup och vinner och så då sen ska jag få ceremony för jag har vunnit så laddar det ett tag sen laddar den saktare och till sist stannar den och det är trokigt för man har värsta kör många matcher och sen ingenting så kan jag få svar vf stannar den ? ( Allt är bra med spelet det är så bara när jag ska få ceremony ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Kan vara någon repa i skivan som ditt Ps2 behöver information ifrån vid det tillfället. Annars vet jag inte vad det kan va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Kan vara någon repa i skivan som ditt Ps2 behöver information ifrån vid det tillfället. Annars vet jag inte vad det kan va. Aha men spelet är ingen fel På , den funkar perfekt den stannr alltid när jag får ceremony.. Men Tack Endo För Svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 kanske är fel på nåt annat? kanske playstationet, inte för jag tror det men ändå. Annars tror jag också att det är någon repa i skivan elr nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 aha okej men kan det bero på att jag inte har memmory? aha okej men kan det bero på att jag inte har memmory? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Kolla om du har en repa i skivan.. Det ska inte ha nått att göra med att du inte har ett minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 aa men tänk om det finns repa vad ska jag göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 " Winning eleven " är bara det japanska, eller vad det nu är, namnet för pro ev. Det är samma spel i stort sett.. har jag hört iaf. Så.. haha ja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Menar du Pes 6;) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg