Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Man laddar inte ner ett program.. Man kör bara igång ett plugin i firefox.

Det körs genom Java och är 100% virusfritt..

Och det tar inte äns 5 sekunder.. det tar 0 sekunder då det inte har nånting med testet att göra.

Allt du gör är att acceptera att det får köras..

1. När jag skulle "ladda ner" det så stod det "Status: Downloading" vilket betyder LADDA NER.

2. Och när jag höll på med nedladdningen så stod det: Denna sidan behöver följande ActiveX kontroll. Och det stod exakt på sidan hur man skaffade det. Och sen stod det ett annat problem också, att man kanske hade en brandvägg som blockade nerladdningen. Men det felet som var nu var ActiveX kontrollen. Men när jag kollade "Vilka risker innebär detta" på ActiveX kontrollen så stod det att man alltid ska blocka sidan att installera ActiveX kontrollen förutom om det var något viktigt för din PC.

Men fatta du äns vad jag menade?

Jag sa att man inte laddar ner ett PROGRAM, inte nått ActiveX grejj..

ActiveX måste man sätta på på några sidor..

Du frågar en fråga och jag svarar men sen så klagar du på mitt svar, då borde du inte äns fråga..

Och inte bara det.. sa någon att det låg virus i den? Nej! Dom sa bara att man laddar ner..

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Man laddar inte ner ett program.. Man kör bara igång ett plugin i firefox.

Det körs genom Java och är 100% virusfritt..

Och det tar inte äns 5 sekunder.. det tar 0 sekunder då det inte har nånting med testet att göra.

Allt du gör är att acceptera att det får köras..

1. När jag skulle "ladda ner" det så stod det "Status: Downloading" vilket betyder LADDA NER.

2. Och när jag höll på med nedladdningen så stod det: Denna sidan behöver följande ActiveX kontroll. Och det stod exakt på sidan hur man skaffade det. Och sen stod det ett annat problem också, att man kanske hade en brandvägg som blockade nerladdningen. Men det felet som var nu var ActiveX kontrollen. Men när jag kollade "Vilka risker innebär detta" på ActiveX kontrollen så stod det att man alltid ska blocka sidan att installera ActiveX kontrollen förutom om det var något viktigt för din PC.

Men fatta du äns vad jag menade?

Jag sa att man inte laddar ner ett PROGRAM, inte nått ActiveX grejj..

ActiveX måste man sätta på på några sidor..

Du frågar en fråga och jag svarar men sen så klagar du på mitt svar, då borde du inte äns fråga..

Och inte bara det.. sa någon att det låg virus i den? Nej! Dom sa bara att man laddar ner..

Klagade inte på ditt svar, jag älskar allasvar :) men jag kan vara lite okunnig ibland när det gäller datorer. Men jag vet att man måste ha ActiveX kontroller på vissa sidor men trodde inte att jag skulle behöva ha det för att jag kollade på information på ActiveX kontrollen och det stod att det kan vara farligt med just sånna här filer.

• Skapa ny...