Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Hej! Undrar vilket spel ni tycker är bäst för varje genrer. Ska köpa Ps3 den här veckan så det kan ju bli lite köp tips samtidigt. Erat favoritspel får ni gärna markera med fet stil. Ni får gärna lägga till någon kommentar om spelen, fast det behövs självklart inte. Genrerna och spelexempel: FPS-shooter (t'ex: Battlefield, Call of Duty): Action (t'ex: Gta, Uncharted): Musik (t'ex: Guitar Hero, Rock Band): Fighting (t'ex: Street Fighter, Soul Calibur): Racing (t'ex: Motorstorm, Grid): Rollspel (t'ex: Oblivion): Simulator (t'ex: Buzz, Poker): Skräck (t'ex: Silent Hill, Resident Evil): Sport (t'ex: Pes, Skate): Strategi (t'ex: Little Big Planet, Civilization Revolution): Äventyr (t'ex: Tomb Raider, Conan): Mall: FPS-shooter: Action: Musik: Fighting: Racing: Rollspel: Simulator: Skräck: Sport: Strategi: Äventyr: Genrerna och spelexemplerna är tagna från Webhallen.com. Kör en chanslista jag uppdaterar senare: FPS-shooter: Battlefield: Bad Company Action: Uncharted Musik: Guitar Hero: World Tour Fighting: Soul Calibur 4 Racing: Motorstorm Rollspel: Oblivion Simulator: Buzz Skräck: Doom (1) Sport: Pes Strategi: LBP Äventyr: Tomb Raider Redigerat 20 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 FPS-shooter:rainbow six vegas 2 Action:Gta Musik:inget Fighting:tekken 5 Racing:NFS pro street Rollspel:Folklore Simulator:Inget Skräck:Inget Sport:PES 2008 Strategi:Inget Äventyr:Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 FPS-shooter: Bioshock Action: GTA IV Musik: Guitar Hero 3 Fighting: Godhand Racing: Inte säker. Rollspel: TES: Oblivion Simulator: Inte säker. Skräck: Condemned 2: Bloodshot Sport: Inte säker. Strategi: Inte säker. Äventyr: Inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Glöm inte att tjockmarkera erat favvospel ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 FPS-shooter: Metal Gear Solid 4,Half - Life2 Orange Box. Action: Devil May Cry4, Resistance: Fall of Man, Assassins Creed. Musik: Fighting: Racing:Motorstorm Rollspel: Simulator: Skräck: Sport:NHL 08, Virtua Tennis3 Strategi: Äventyr:Uncharted: Drakes Fortune Det här är exakt alla spel jag har och jag kunde inte riktigt bestämma mig. Alla spelen gillar jag väldigt mycket. Men du måste absolut köpa Metal Gear Solid 4 och Half-Life2. Metal Gear Solid har skrämmande bra grafik och är hur kul som helst. Har inte kört nåt Metal Gear Solid spel förut men 4:an är iallafall hur bra som helst.Ett av dom bästa spelen jag spelat. Och Half-Life 2 går ju inte att tycka illa om. Skulle även räknat med NHL 08 men 09 lär komma ut snart och det finns säkert en hel del nya saker i det. Resten av spelen är som sagt också mycket värda pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Okej. Kommer köpa MGS4 samtidigt som jag köper ett Ps3 imorgon/ i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Som har släppt: FPS-shooter: Metal Gear Solid 4, Action: Grand Theft Auto IV, Musik: GH3, Fighting: Soul Calibur 4, Racing: Grid Rollspel: Oblivion Simulator: Buzz Skräck: Condemned 2: Bloodshot Sport: FIFA 08 Strategi: Äventyr: Uncharted Som jag vill ha: FPS-shooter: Killzone 2, Action: Resistance 2, Musik: GH World Tour (4) Fighting: Tekken 6 Racing: Gran Turismo 5 Rollspel: Fallout 3 Simulator: Skräck: Dead Space Sport: Skate 2 Strategi: Äventyr: Saints Row 2 (hihi jag vet) (OCH MYCKET MYCKET MERA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 GansterTwist, du vet väl att MGS4 inte är FPS? Men tror du satte den där för att du desperat ville ha både MGS4 och GTA IV på listan :D Som har släppts: FPS-shooter: Resistance: Fall of Man Action: GTA IV, MGS4 Musik: Guitar Hero 3 Fighting: Soul Calibur IV Racing: Burnout Paradise Rollspel: Simulator: Skräck: Sport: Strategi: Äventyr: Kommande: FPS-Shooter: Killzone 2, Resistance 2 Action: Reistance 2 Fighting: Mortal Kombat vs. DC Universe Skräck: Resident Evil 5 Det jag kommer på nu. Men är er text liten på fuska.se? Jag skulle kopiera Fighting och sånt för jag inte pallade skriva det, jag skulle kopiera från GansterTwist. Så började fuska.se lagga, sen blev all text liten. Allt utom inläggen. Så här ser det ut. Eller nu blir jag lite osäker, men visst är det väl mindre än vanliga texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 FPS-shooter - Battlefield - Bad company Action - Gta iv Musik - Guitar hero 3/Singstar Vol1 Fighting - Ingen aning Racing - Gran turismo 5 Rollspel - Final fantasy 13 Simulator - Ingen aning Skräck - Ingen aning Sport - Nhl 09 Strategi - LittleBigPlanet Äventyr - Ratchet & clank : ToD en väldigt bra utvald lista ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 GansterTwist, du vet väl att MGS4 inte är FPS? Men tror du satte den där för att du desperat ville ha både MGS4 och GTA IV på listan :D Som har släppts: FPS-shooter: Resistance: Fall of Man Action: GTA IV, MGS4 Musik: Guitar Hero 3 Fighting: Soul Calibur IV Racing: Burnout Paradise Rollspel: Simulator: Skräck: Sport: Strategi: Äventyr: Kommande: FPS-Shooter: Killzone 2, Resistance 2 Action: Reistance 2 Fighting: Mortal Kombat vs. DC Universe Skräck: Resident Evil 5 Det jag kommer på nu. Men är er text liten på fuska.se? Jag skulle kopiera Fighting och sånt för jag inte pallade skriva det, jag skulle kopiera från GansterTwist. Så började fuska.se lagga, sen blev all text liten. Allt utom inläggen. Så här ser det ut. Eller nu blir jag lite osäker, men visst är det väl mindre än vanliga texten? Håll in CTRL och scrolla uppåt med mushjulet så fixar det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Tack så j*vla mycket! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Försöker väcka lite liv i tråden. FPS-shooter: Resistance 2 Action: Prince of Persia Musik: Guitar Hero III: Legends of Rock Fighting: Soul Calibur 4 Racing: Motorstorm Rollspel: Oblivion Skräck: Doom (1) Sport: Pro Evolution Soccer 2009 Strategi: Little Big Planet Äventyr: Uncharted: Drake's Fortune De olika genrerna är tagna från Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.