WiFiGamer Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig?Har samma problem, lämnade mitt wii till återförsäljaren (onoff) så skulle dom fixa det gratis.Fick hem det i förrgår och när jag och mina bröder spelat 5 min blir samma sak igen=( Har hört att man ska skicka det till nintendo så får man även försäkringen förlängd med ett år=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Joo men jag har testat med andra wiispel och dom funkar ju men inte ssbb.... Fråga: om den har repor kan man gå in i en spelaffär och reparera den då? Redigerat 20 Augusti 2008 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Joo men jag har testat med andra wiispel och dom funkar ju men inte ssbb....Det kan handla om ett problem i Dual Layer-läsningen, eftersom att det bara är SSBB (än) som använder Dual Layer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Joo men jag har testat med andra wiispel och dom funkar ju men inte ssbb.... Fråga: om den har repor kan man gå in i en spelaffär och reparera den då? Det kan du nog inte göra med din skiva. Sån försäkring finns det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) om man betalar? Det borde väl gå? Redigerat 20 Augusti 2008 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Ja kanske. Beror på återförsäljaren, men annars kan du alltid göra det hos någon annan. Men det beror såklart på skivans skicka också. Men det är väl inte skivan det är problem med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det händer så med mitt GH3 ibland. Men det funkar igen när jag har stängt av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Skivan är lite repig, så det kan vara det... duali: Testa nu 12 ggr funkar ändå inte.... + så är det bara det spelet som blir så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 pucko, de spelar ingen roll hur många gånger du testar, lämna in wii:t på lagning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Om det är ett bränt spel så händer det så om du inte brickat det osv~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Skivan är lite repig, så det kan vara det... duali: Testa nu 12 ggr funkar ändå inte.... + så är det bara det spelet som blir såJa det är bara det spelet. Men det händer inte varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg