Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Vad har ni för tema?Själv har jag metal gear solid 4 tema som finns på ps store visa gärna bild :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag hade MGS4 tills igår. Hittade Killzone 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Är teman gratis att ladda ner från Ps store? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Alla? Nice. De kostar ju på Xbox live, det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Mm, men vissa på PS3 är bara andra färger på menysakerna typ. Andra ändrar så de blir halvsprängda osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 man kan också gå in på andra hemsidor och fixa teman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag hittade massor med nytt på amerikanska Ps Store b.l.a Killzone 2 "2" som jag har nu. Innan hade jag Elefunk tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jag använder ett GTA SA tema just nu. :P Bild; http://img60.imageshack.us/img60/7358/gtaivthememq8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 YaTwice var hittade du det? Jag gissar att du inte hittade det på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Vilket tema tycker ni är snyggast? Vill ha ett stilrent tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) Vilket tema tycker ni är snyggast? Vill ha ett stilrent tema.leta på ps store i usa eller på nån hemsida Redigerat 23 Augusti 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.