Sidney Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Laddade ner ett Indiana Jones tema från Ps3-themes.com, men det är för stort. Hur kan jag ändra så det passar min TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Laddade ner ett Indiana Jones tema från Ps3-themes.com, men det är för stort. Hur kan jag ändra så det passar min TV.gå in på inställningar sen tema och sen har jag för mig att på nåt sätt kan man göra den mindre :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Okej. Ska testa att leka lite med inställningarna och kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 nu har jag bioshock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.