Satisfaction Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Schysst. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Cool bil!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha. Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D) den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det bästa är ju att köpa bil själv. Annars kan man råka illa ut om man tror att föräldrarna kommer göra allt åt dem för evigt....Vilket dom kanske inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det bästa är ju att köpa bil själv. Annars kan man råka illa ut om man tror att föräldrarna kommer göra allt åt dem för evigt....Vilket dom kanske inte gör. jag har alltid köpt mina egna grejor på senare år, moped och sådant körkort betalade jag också själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Impressed :) Skulle aldrig orka fixa dem pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 skitful Vad trodde du det skulle vara? Lamborghini? Ferrari? Btw, skitcool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) http://www.garage24.net/605/605-05b.jpg Ungefär samma årgång som min kusins första. Bilen på bilden ser dock lite nyare ut. Tänk dig den bilen och tänk tillbaks några år. Dock lite lantpimpad. :P Man har inte en skitsnygg förstabil. Redigerat 21 Augusti 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 skitfulSka bli roligt att se hur din första bil ser ut? Tror du att du kommer ha råd med något bättre själv? On topic: Skit frän skulle lätt kunna lägga ut typ 10 000 på att "pimpa" en sådan och använda den när man blir 25+ , bil modellen är sjukt tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha. Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D) den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv trodde faktiskt den skulle vara vid 20.000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha. Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D) den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv trodde faktiskt den skulle vara vid 20.000. ne den är i jättefint skick så den var lite dyrare :P men men nästa vecka ska det köpas ljud :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Om jag fick välja skulle jag nog bara satsa på hjulen och ljudet :) Om man inte har en så assnygg bil får man fylla ut det med ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.