GaaraOfSand Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag kan inte använda höger handen på CS jag går in på help use right hand. men den byter inte!vad f*n är det för fel? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 skriv Cl_righthand 1 i console. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Men så var det på mig en gång också. Dock installerade jag om datan då har jag dör mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 okej thx. Wtf har inläggets anmälts!!!!!!!!!!!!!! för vad??????!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 okej thx. Wtf har inläggets anmälts!!!!!!!!!!!!!! för vad??????!!! Antagligen för att du skulle ha postat tråden i CS forumet. Eller därför att det finns miljontals trådar med exakt samma innehåll som denna. Använd sökfunktionen nästa gång tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Tänkte flytta tråden men den har fått svar, så jag låser istället ;). Men som sagt, läs forumen innan ni postar, detta skulle varit i CS forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg