GaaraOfSand Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Jag kan inte använda höger handen på CS jag går in på help use right hand. men den byter inte!vad f*n är det för fel? :angry:
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Men så var det på mig en gång också. Dock installerade jag om datan då har jag dör mig.
GaaraOfSand Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 okej thx. Wtf har inläggets anmälts!!!!!!!!!!!!!! för vad??????!!!
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 okej thx. Wtf har inläggets anmälts!!!!!!!!!!!!!! för vad??????!!! Antagligen för att du skulle ha postat tråden i CS forumet. Eller därför att det finns miljontals trådar med exakt samma innehåll som denna. Använd sökfunktionen nästa gång tack.
Xade Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Skrivet 22 Augusti 2008 Tänkte flytta tråden men den har fått svar, så jag låser istället ;). Men som sagt, läs forumen innan ni postar, detta skulle varit i CS forumet.
Rekommendera inlägg