360Xbox Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Poliser stoppar en kile för han kör fort och har en hund i bilen, men det är inte allt... Undra vars han är på väg... :( http://www.youtube.com/watch?v=R-FVaAq4nmE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 stupid cop... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) jag säger bara lol xD? men.. ja. Man får väl ändå inte köra för fort.. :P? Redigerat 25 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Amerikanska poliser är inte särskilt kända för att vara empatiska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tycker att polisen gjorde det rätta. Han sköter bara sitt jobb, det är ju ägaren man ska anklaga, det var hans fel att han blev stoppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tycker att polisen gjorde det rätta. Han sköter bara sitt jobb, det är ju ägaren man ska anklaga, det var hans fel att han blev stoppad. Tror inte du såg hela, Han sade: - It's only a dog, you can always get a new one. Human stupidity... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tycker att polisen gjorde det rätta. Han sköter bara sitt jobb, det är ju ägaren man ska anklaga, det var hans fel att han blev stoppad. Tror inte du såg hela, Han sade: - It's only a dog, you can always get a new one. Human stupidity... Jo jag såg hela. Om jag bara får fråga dig en sak, tror du verkligen att en hund kan rädda dig om du bryter mot en lag?Landets lagar går före ens husdjur. Och om ens husdjur dör när ägaren brutit mot en lag så är det ägarens fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tyvärr, men ägaren körde för fort, polisen skötte sitt jobb.. Men man kan ju undra varför det tog 15-20 min för honom att skriva ut en böteslapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 De kunde försökt hjälpa.. Om en hund får något i halsen ska man försöka stoppa ner handen.. även om det är lite läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) ja man ska typ försöka ta ut det som har fastnat men j*vla dum polis dom kanse var jätte fästa vid den hunden då är det hans fel ifall dom gör själv mord Redigerat 26 Augusti 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) Tycker att polisen gjorde det rätta. Han sköter bara sitt jobb, det är ju ägaren man ska anklaga, det var hans fel att han blev stoppad. Tror inte du såg hela, Han sade: - It's only a dog, you can always get a new one. Human stupidity... Jo jag såg hela. Om jag bara får fråga dig en sak, tror du verkligen att en hund kan rädda dig om du bryter mot en lag?Landets lagar går före ens husdjur. Och om ens husdjur dör när ägaren brutit mot en lag så är det ägarens fel. det verkar som att du tycker att människor är mer värda än djur <_< polisen behövde ju inte hålla kvar han så länge Redigerat 26 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WalkmanW890i Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Poliser stoppar en kile för han kör fort och har en hund i bilen, men det är inte allt... Undra vars han är på väg... :( http://www.youtube.com/watch?v=R-FVaAq4nmE jag vet inte :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.