Hoppa till innehåll

Polis Stoppar Kille Med En Hund...

360Xbox

Rekommendera inlägg

omg :meddum:

jag menar attdom är värda lika mycket, vafan har smaken med det att göra?!!??!

Är det som du påstår är det lika illa att äta ett djur som en människa. Båda är ju lika mycket värda, eller hur?

Men shit vad mycket gojja du snackar?

Jag ska ge dig tid att läsa det du skriver genom att göra texten fetare.

Gillar heller inte att du skriver idiot till mig även fast du bara är förbannad, det är dumt att slänga dumma ord i ansiktet på folk du inte känner.

Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni som säger att man inte kan älska ett djur lika mycket som en mänsika så är det helt j*vla fel. Man kanske är närmare med mänsikor eftersom att dem är smartare och kan prata och uttrycka känslor mer än djur. Det känns sjukt jobbigt att ha växt upp med ett djur från blöjorna och sen att det dör när man är ~14-15 år. Minst lika jobbigt som en mänsika.

Det är du som har så j*vla fel egentligen. Skulle du sörja mer om din hund dog än om t.ex. din mor dog?

Du kan aldrig knyta samma band till ett djur, du kan inte föra konversationer, du kan inte älska ett djur på samma sätt som med en människa helt enkelt.

Det sa jag aldrig.

Nej, jag vet att du aldrig skrev det. Tänker du efter så var det en fråga och ingen statering.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud, du fattar verkligen inte vad han menar va? Om du nu tycker att båda är lika mycket värda så ska du väll inte äta kött efter som köttet kommer från ett djur och djur är lika mycket mat som människor för dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som säger att man inte kan älska ett djur lika mycket som en mänsika så är det helt j*vla fel. Man kanske är närmare med mänsikor eftersom att dem är smartare och kan prata och uttrycka känslor mer än djur. Det känns sjukt jobbigt att ha växt upp med ett djur från blöjorna och sen att det dör när man är ~14-15 år. Minst lika jobbigt som en mänsika.

Det är du som har så j*vla fel egentligen. Skulle du sörja mer om din hund dog än om t.ex. din mor dog?

Du kan aldrig knyta samma band till ett djur, du kan inte föra konversationer, du kan inte älska ett djur på samma sätt som med en människa helt enkelt.

Det sa jag aldrig.

Nej, jag vet att du aldrig skrev det. Tänker du efter så var det en fråga och ingen statering.

Okej men jag både påstod att jag inte hade sagt det och svarade på din fråga, har jag rätt? (<- det är en fråga)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men shit vad mycket gojja du snackar?

Jag ska ge dig tid att läsa det du skriver genom att göra texten fetare.

Gillar heller inte att du skriver idiot till mig även fast du bara är förbannad, det är dumt att slänga dumma ord i ansiktet på folk du inte känner.

Han skrev att det har med smaken att göra, han har nog inte smakat människokött någon gång så han ska inte skriva att det smakar dåligt.

Det sa jag aldrig.

Okej men jag både påstod att jag inte hade sagt det och svarade på din fråga, har jag rätt? (<- det är en fråga)

Du svarade inte på min fråga, vad skulle du sörja mest? Djurfanskapet eller din mor som uppfostrat dig och fött dig och utstått smärta för att Gud skulle kunna skicka dig till denna planet?!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför är en människa värd mer?

Så du tycker att man ska låta djur göra lika dana saker som människor? Efter som dom är lika mycket värda att göra dom sakerna (T ex sitta vid matbordet, köra bil, allt sånt som människor gör men inte djur) som männinskor?

jaaa, varför inte?

Därför att djur inte har samma intellegens och förutsättningar till att göra dom sakerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud, du fattar verkligen inte vad han menar va? Om du nu tycker att båda är lika mycket värda så ska du väll inte äta kött efter som köttet kommer från ett djur och djur är lika mycket mat som människor för dig.

Man kan väl båda tycka att dem är lika mycket värda och ändå äta djur eftersom det känns mycket fel och konstigt att äta mäniskor, plus att det bryter mot lag. Därför äter vi inte mänsikor, case closed.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, och han har nog inte smakat människokött ändå avvisar han det.

Men han är en omogen skitunge, bara hoppas att han kommer på bättre tankar när han fyller 7.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sa jag aldrig.

Du svarade inte på min fråga, vad skulle du sörja mest? Djurfanskapet eller din mor som uppfostrat dig och fött dig och utstått smärta för att Gud skulle kunna skicka dig till denna planet?!

Jag gjorde det... sida fyra

Skulle sörja båda två grovt mycket eftersom att båda troligen hade varit i mitt liv en lång tid om dom plötsligt inte är där så blir man grovt deprimerad och ledsen, djur som mäniska.
Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl båda tycka att dem är lika mycket värda och ändå äta djur eftersom det känns mycket fel och konstigt att äta mäniskor, plus att det bryter mot lag. Därför äter vi inte mänsikor, case closed.

Det känns fel och konstigt att äta människor eftersom - att de inte är lika mycket värda.

Använder man din logik känns det lika dåligt att slänga 50 öre i en brunn som en tusenlapp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om han sätter djur och människor lika högt ska han väll inte äta nåt av det?

Dessutom har jag aldrig frågat varför vi inte äter människor..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle sörja båda två grovt mycket eftersom att båda troligen hade varit i mitt liv en lång tid om dom plötsligt inte är där så blir man grovt deprimerad och ledsen, djur som mäniska.

Nej, det var en enkel fråga, skulle du sörja djurfanskapet eller din mor mest? Inte massa bortförklaringar tack.

Svara enkelt, djurfanskapet eller din mor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...