Firecracker Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ladda ner Sony Vegas trial, lite avancerat om du är ovan men tror den har mest möjligheter. Skala neråt: 1. Windows Moviemaker 2. Ulead VideoStudio 3. Sony Vegas 4. Avid 5. Adobe AfterEffects/Premiere Nja, inte är väl Premiere så svårt? Jag klarar då premiere lika bra som vegas. Skalade baserat på hur kraftfullt programmet är. Jaha, jaja. Då stämmer det väl bra. Trodde att det var efter svårighetsgrad. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Sony Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Movie Maker är Enkelt för lite " simplare filmer" Men jag vet 3 program som är Bra för lite mer proffisionell, lite avanserat men nätet kryllar av guider ;) 1. Sony Vegas 2. Videomach 3. Adobe Premier 2.0 Finns trials att ladda ner , köpa eller tanka från t.ex piratebay( obsavera olagligt ) Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag har inte provat Jahshaka själv men det verkar inte helt dumt. http://jahshaka.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Kolla hur redigerar filmer och tips på www.youtube.com. (sony vegas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.