Gäst OneDream Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) hejsan du, jag har hittat en scammer. (läs och acceptera avtalen, sedan ser du vad). Finns det något tips på vad man kan göra :P? (antar att det är en scammer-sida) Tar bort länkarna då de egentligen inte har något med saken att göra. //Boffa~ Redigerat 23 Augusti 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 andvänd bomb vid en spammare(i wow) eller totem men andra sidor och youtube och sånt anmäl och ignorera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 uhh.. kan du skriva om det är nåt farligt i användaravtalen som jag verkligen borde läsa eller om det bara är att acceptera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 donaldduck va f*n snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 det är inget med avtalet. Utan det är sen när man ska "registera" sig så scammet är ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 "sajt.org"? Hur pantad måste man vara för att gå på något sånt. å-å-å-å Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 DDoS, finns inget annat val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 då behöver man en som kan DDoSa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Det kallas pishing, och InTech ge dig inte på oss scammers med att försöka DDoSa, du kommer få stora problem. [[MSA Scammer Group]] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Ah, tomma hot. Very funny. Förövrigt heter det "Phising". Jag tvivlar också på att om jag skulle DDoSa dig så skulle du knappast få tag i mitt ip för att sedan DDoSa tillbaks. Faktum är, att om det är din sida så har du säkert ändå följt en guide på mmowned.com. Dvs, du vet inte hur man gör en Phising sida, då kan du knappast veta hur du DDoSar. Och om du skulle kunna, så tar du garanterat en tool ifrån internet. Script kiddie, jag hatar sådana som dig som tror du kan hacka. SCRIPT-KIDDIE Redigerat 27 Augusti 2008 av Kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 JAK KILLAR HEZTAR1!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.