zkAro Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jag har spelat Tekken lite hos kompisar och så, så jag vet lite och så om det ändå. Men jag undrar vilket Tekken ni tycker är bäst, och kanske vilken favoritgubbe ni har. Min favvogubbe i ettan är han me svärdet (kommer inte ihåg vad han hette) och sen tycker jag Tekken 3 och typ Tekken 5 är bra (fast jag bara har spelat femman lite). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 alltså du menar Yoshimitsu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ja du, det finns en story i alla dem men graffikmässigt är 5:an bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 tror jag gillar femman mest men om GON och Dr. B hade varit med så skulle det vara min favorit av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 tekken 5 och den bästa gubben är Lei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 5:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jag tycker om Tekken 5 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chomp Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Tekken 5 äger och Wang är faan bäst ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Tekken 4 & Tekken 5! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Tekken 5, T5 Dark Ressurection, Tekken 6 ser proffsigt ut oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag har spelat Tekken lite hos kompisar och så, så jag vet lite och så om det ändå. Men jag undrar vilket Tekken ni tycker är bäst, och kanske vilken favoritgubbe ni har. Min favvogubbe i ettan är han me svärdet (kommer inte ihåg vad han hette) och sen tycker jag Tekken 3 och typ Tekken 5 är bra (fast jag bara har spelat femman lite). Typ Tekken 1, 2 eller 3. Det var verkligen det bästa! Den där lilla sköldpaddan typ, eller en dinosaurie med skal (?) Den var bäst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Tekken 5 lätt! Lei är lätt bäst! (Och då menar jag inte fjollan med lila byxor utan polisen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg