Hoppa till innehåll

Fuska.se Hall Of Fame?

Rekommendera inlägg

Tänkte om man kunde göra nått kul här på fuska...Så jag funderade på ett Fuska Hall of Fame. Har dock dålig fantasi. Skulle man ha en omröstning om den bästa modden som sen har tronen i ett halvår(Förslag) och sen gör man en ny omröstning? Bara ett litet förslag till något som man kunde göra då och då. :)

Tycks?

Redigerat av Hetfield05
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men då skulle det ju ta år att få fram vinnaren. Alla har ju olika åsikt om alla här på fuska. Sen om typ jag säger: Han e ju fett cool han måste vara med.

Sen kommer någon annan: Nämen jag vet en bättre.

:o...

Moddarna är ju iaf så många som dem är.

Men jag är öppen för andra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men det skulle f*n aldrig ta slut ändå...Om man nu inte satte en gräns.. På 10 kanske?

Även om det aldrig tar slut är det bara ta bort alternativen när det är slut.

Och så får de som nomineras inte vara Nykomling/Medlem etc. Skulle kanske funka. 10 platser i 2 omröstningar.
Det är inte ranken som gör medlemmen, det är h*ns kvalitét på inlägg och vad h*n tillfört forumet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man är t.ex MiniFuskare och uppåt så är det ju störst chans att folk vet vem det är. Så om t.ex en nykomling som lade nåt bra inlägg i Xbox360 forumet men är okänd i Allmänt forumet, så skulle det ju bli en obalans. Så den som nomineras skulle ju isåfall vara känd bland medlemmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast om man gjorde 2 trådar med 5 nominerings platser.

Så är det först till kvarn att nominera den man vill nominera.

Sen gör man en final med 10 deltagare.

För att göra det roligare skulle ju de nominerade få skriva varför just dem ska vinna, i en tråd med en tidsgräns. Så om gränsen går vid en vecka så stänger man, och sätter ihop en final. Enligt mig händer det verkligen för lite sånt här på Fuska. Skulle dock vilja höra en Mods röst här eftersom de har makten att låsa trådar etc.

Detta skulle faktiskt funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...