Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) Tänkte om man kunde göra nått kul här på fuska...Så jag funderade på ett Fuska Hall of Fame. Har dock dålig fantasi. Skulle man ha en omröstning om den bästa modden som sen har tronen i ett halvår(Förslag) och sen gör man en ny omröstning? Bara ett litet förslag till något som man kunde göra då och då. :) Tycks? Redigerat 22 Augusti 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jo men då skulle det ju ta år att få fram vinnaren. Alla har ju olika åsikt om alla här på fuska. Sen om typ jag säger: Han e ju fett cool han måste vara med. Sen kommer någon annan: Nämen jag vet en bättre. :o... Moddarna är ju iaf så många som dem är. Men jag är öppen för andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jo men det skulle f*n aldrig ta slut ändå...Om man nu inte satte en gräns.. På 10 kanske? Och så får de som nomineras inte vara Nykomling/Medlem etc. Skulle kanske funka. 10 platser i 2 omröstningar. Vill dock höra fler röster här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jo men det skulle f*n aldrig ta slut ändå...Om man nu inte satte en gräns.. På 10 kanske? Även om det aldrig tar slut är det bara ta bort alternativen när det är slut. Och så får de som nomineras inte vara Nykomling/Medlem etc. Skulle kanske funka. 10 platser i 2 omröstningar.Det är inte ranken som gör medlemmen, det är h*ns kvalitét på inlägg och vad h*n tillfört forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Om man är t.ex MiniFuskare och uppåt så är det ju störst chans att folk vet vem det är. Så om t.ex en nykomling som lade nåt bra inlägg i Xbox360 forumet men är okänd i Allmänt forumet, så skulle det ju bli en obalans. Så den som nomineras skulle ju isåfall vara känd bland medlemmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Nej, finns många doldisar som är högre rank än mej som var här innan din tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag kom med ett liknande förslag i Utvecklingsgruppen, men fick svar att det är för svårt att genomföra det, vilket man kan förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Fast om man gjorde 2 trådar med 5 nominerings platser. Så är det först till kvarn att nominera den man vill nominera. Sen gör man en final med 10 deltagare. För att göra det roligare skulle ju de nominerade få skriva varför just dem ska vinna, i en tråd med en tidsgräns. Så om gränsen går vid en vecka så stänger man, och sätter ihop en final. Enligt mig händer det verkligen för lite sånt här på Fuska. Skulle dock vilja höra en Mods röst här eftersom de har makten att låsa trådar etc. Detta skulle faktiskt funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.