w4nkarN Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jo, förut så märkte jag att jag inte kan se vad jag skriver, eller vad någon annan skriver i chatten. Vad beror detta på? Jag har försökt att Reparera WoW men det hjälper inte. Jag tänker itne radera WTF/Interface filerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Gör en kopia av interface, sen deletar du båda och klistrar in alla addons in den nya interface DOOO EEET!!!!! !NOW!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du kanske har ändrat något i settings för chatten, om du håller på den ska det komma upp en ruta där det står General, högerklicak där och ändra inställningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) Ah Oroa dig inte, Samma sak hända mig. 1. Stäng wow 2. Gå in i din wow mapp 3. radera mappen " WTF " 4. Starta wow igen 5. Logga in 6. In på Character 7. Skriv Woalla ;-) Nu ser du igen * Såg nu att du skrev tänker inte radera wtf / interface filerna * Ja Interfacen ska du inte behöva Radera. WTF mappen är bara den som loggar vad du vatt inne på o.s.v. Vilket kommer loggas igen. Men det är de du får göra ifall du vill kunna se vad du skriver igen. Samma sak hända mig så. Hade bra Haj!!! Redigerat 25 Augusti 2008 av dalslund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Ta bort cache mappen också, då den stiller till juevligt mycket problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) Ta bort WTF/Cache. Funkar inte det så får du nog ta bort Interface mappen. Redigerat 25 Augusti 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag fick hjälpa av en Guildpolare i Guild Ventrilon. Chatten var avstängd... Lol Men tack iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg