MrGameOver Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hej! Vet någon vad som är det sista man ska göra innan man kan komma till stad 2 på san andreas? Jag är på lowrider comp uppdraget just nu, och tar över lite lila områden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Man eldar upp TheTruths ganja. Sen ska man spränga en Helikopter, sen ska man köra "The Mothership" till San fiero :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Jepp, du ska döda alla. Och någon av dem har pengarna. Och det sista uppdraget innan man kommer till Stad 2, heter "Are You Going To San Fierro". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Jepp, du ska döda alla. Och någon av dem har pengarna. Och det sista uppdraget innan man kommer till Stad 2, heter "Are You Going To San Fierro". Jo, men hur många uppdrag UNGEFÄR har jag kvar från där jag är nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Jepp, du ska döda alla. Och någon av dem har pengarna. Och det sista uppdraget innan man kommer till Stad 2, heter "Are You Going To San Fierro". Jo, men hur många uppdrag UNGEFÄR har jag kvar från där jag är nu? 10-15? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Jepp, du ska döda alla. Och någon av dem har pengarna. Och det sista uppdraget innan man kommer till Stad 2, heter "Are You Going To San Fierro". Jo, men hur många uppdrag UNGEFÄR har jag kvar från där jag är nu? 10-15? s*tan, trodde jag snart var klar. :o Måste man göra uppdraget med tjejen för att komma vidare, eller är det "extra uppdrag"? wtF men jag är ju vid the truth nu, och jag har inte ens gjort klart tjejens alla uppdrag? Aja, kan väl inte va klar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hur långt har jag kvar nu ungefär när jag är vid där man ska köra med en kärring och råna 4 ställen, och så rånar några andra butiken först, så man måste köra i fatt och skjuta dom? Jepp, du ska döda alla. Och någon av dem har pengarna. Och det sista uppdraget innan man kommer till Stad 2, heter "Are You Going To San Fierro". Jo, men hur många uppdrag UNGEFÄR har jag kvar från där jag är nu? 10-15? s*tan, trodde jag snart var klar. :o Måste man göra uppdraget med tjejen för att komma vidare, eller är det "extra uppdrag"? wtF men jag är ju vid the truth nu, och jag har inte ens gjort klart tjejens alla uppdrag? Aja, kan väl inte va klar? Alla uppdrag går fort. Tror att jag skrev fel också.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 jag undrar hur långt jag har kvar. klarade precis uppdraget med kane att man skulle döda han och nu springer jag runt och försöker ta de lilas terretorium fast de gula går på mina jämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) jag har kommit lite vidare och är på andra race loppet när tjejen slår sönder carls bil med en kofot. hur långt är det kvar? Redigerat 13 September 2008 av anonym0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg