Gäst caru Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 vet inte vad ni tycker, men tycker att det är skit kul att titta på sånna som försöker bakåtvolt på studsmattan som dom hära: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Ja visst är dem roliga :lol: Så länge dem inte slår i sig i den där förbannade stången som går runt studsmattan, tro mig. Jag vet hur ont det gör <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Det ser roligt ut när andra misslyckas. Jag har själv försökt att göra lite "backflips'" men har totalt brutit ryggen av mig. Jag vet inte vad som är felet, kanske min längd på 1.92. Jag hinner typ aldrig, ja jag kommer inte runt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 En i min klass gjorde en såndär vidio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 ganska dåligade fall tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 jag tyckte dom va ganska roliga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 HAHAHAHAHAHA Skitkul, ramlade nästan ur stolen :lol: Alltid lika kul att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Kul, att fler tycker att det är svin roligt att se på failade bakåtvolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Den sista killen måste nog ha misslyckats rejält om det är sant att han bröt nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Nej, såklart inte. Det är ju värsta fejkade knaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Nej, såklart inte. Det är ju värsta fejkade knaket. Du vet att det var slow motion och det var därför det let skumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Ja vet och varför citerar du inlägget ovanför för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.