Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tjabba. Precis skaffat Crysis. Jag klickar på ikonen, ska starta det. Då kommer det fram "Ta ut den aktuella skivan och sätt i Crysis orginal disk". Och jag har ju crysis orginal disk i. Men den vill sig inte. Någon som vet problemet med detta, något som har haft samma problem? ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Köpt eller "skaffat"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) Köpt. Det står "Sätt i orginal disken i enhet I:. Men min dator säger att disken är på (D:) , varför vill den vara på I? Redigerat 25 Augusti 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Vad har du för opearativ? Jag har två alternativ: 1. Installera om spelet. 2. Leta upp Crysis i registret och kolla om det finns någon sökväg till (I:). Ändra din i så fall till (D:). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Har XP Pro. Provar alternativ 2 först ;) ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Har XP Pro. Provar alternativ 2 först ;) ty Har själv märkt att vissa spel lägger in en sökväg i registret som hänvisar till den läsaren man har installerat med.Jag hade samma problem en gång. Ett spel gick bara inte att starta. Satta i skivan i andra läsaren och vipps så gick det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) Har tyvärr bara 1 läsare! :< EDIT; Hittade inge i registret, provar o installera om det :P Om det inte funkar, några andra tips? :S:S Redigerat 25 Augusti 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Det står: Ta ut skivan ur läsare D och sätt i skivan i läsare I. Synd att jag bara har 1 läsare, vafan ska jag göra!? :S Har spelat lite nu, efter jag installerade det igen så funkade det. Det ända problemet jag har kvar är att det är SEGT SOM f*n att byta från sköld till osynlig osv :S måste klicka massa gånger på 4an. Jag har även provat o byta men det går segt då med på andra knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Din burk kanske inte klarar av Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Det är det ända problemet, det med att ändra dräkt saken. Laggar aldrig annars. Men annars kan man väl ändra upplösning? Vart kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Har du provat med att ladda hem ett crack till Crysis och DeamonTools?? Krack har alltid funkat för mig när de blir fel eller nå som du har nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.