Rullis Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Aa, har gjort det. :P Såg att man kunde ändra sin armor sak med scrollen, helt perfekt :] Fast nu har typ "fastnat" i spelet... Vet vad jag ska göra, men kan inte komma dit för det är en jevel till helikopter som jag inte kan skjuta ner, hur ska jag göra det? :D (det är väl 1a helikoptern i spelet) tack=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Aa, har gjort det. :P Såg att man kunde ändra sin armor sak med scrollen, helt perfekt :] Fast nu har typ "fastnat" i spelet... Vet vad jag ska göra, men kan inte komma dit för det är en jevel till helikopter som jag inte kan skjuta ner, hur ska jag göra det? :D (det är väl 1a helikoptern i spelet) tack=D Kan du inte testa att googla? Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Vad är google? Detta är fuska forum, då kan man väl fråga här! Tråd kan låsas, har fått all hjälp jag behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Vad är google? Detta är fuska forum, då kan man väl fråga här! Tråd kan låsas, har fått all hjälp jag behöver Gaah, varför får alla för sig att trådar ska låsas när det inte finns något mer att säga? (Trodde jag också när jag var n00b på Fuska.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 hände samma sak för mig fast med timeshift men whatevever har du deamon tools eller poweriso isåfall stäng bara av dom så BORDE det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.