helt on Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Jag vill ha lite kritik på min hemsida *REKLAM* Jag har gjort en ps guide den vill jag också ha kritik på! Please me! Redigerat 31 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag fattar inget om html ändå, och du har ju itte fixat några spelfusk ännu, så den e än så länge asså, runt 2/10-3/10 p från mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag tycker att det är ingen mening med hemsidan för man kan ju inte göra något ;) men om du gör den bättre då kan man kanske tycka att den är en rolig hemsida och då går man in där ofta.men nu är det ingen idé..... 1/10 är mina betyg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 I guider så stavas effekt så här...du ser ju stälv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jojo gjorde den idag och har inte uppdatarat den men det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag vill ha lite kritik på min hemsida du hittar den här. Jag har gjort en ps guide den vill jag också ha kritik på! Please me! Bra sida!Fast fixa lite mer Guider till PS :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Nja, den hade inte så snygg layout men det duger väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag tycker din sida är cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 1: Tomm sida. 2: Lite iriterande när man är inne på ego det är bara där "Spelfusk" är "spelfusk" (litet s) där nere i menyn :P. 3: Uppdatera sidans utsende. 4: Gör en mening med att besöka sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Du kanske skulle ha något ljust blått på sidan istället för vitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 SKa fixa ngra fusk och ps guider... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Inte den bästa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg