klister92 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Detta kanske är en Noobish fråga men jag undrar om det är samma sorts ram minnen till stationär som bärbar. Jag har nämligen en bärbar och tännkkte kanske köpa detta http://komponentcenter.pccitybusiness.se/m...mp;prodid=10945 Jag undrar nu om det passar till min bärbara. Jag har DDR2 så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag har för mig att det inte är det och efter en snabb googling på "laptop ram" fick jag reda på att det inte är det, tanka hem cpu-z där det står vilken typ av RAM din laptop har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Det är olika med stationär och bärbara ram's. Stationär har 240-pins dvs att den är längre men bärbar har bara 100-120 pins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Det är olika med stationär och bärbara ram's. Stationär har 240-pins dvs att den är längre men bärbar har bara 100-120 pins. Kan någon skicka en länk till en sida som säljer ram minnen till bärbar då? DDR2. Jag har en HP pavilion dv6500. gärna ett pack med 2*1 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.