viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har köpt det nya spelet det är äckligt bra äckligt bra grafik och roligt man får sätta ut städer själv och så kan man träna upp monster och så är man med i olika klaner svin skoj ni måste testa det :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 hmm..kanske ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ja tyckte pokemon hade en bra förändring och en bra grafik men detta är helt sjukt bra alltså alla måste testa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yo-Less Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 E final fantasy advance bra har funderat på att köpa det men ja har tittat på internet på bilder de ser dåligt ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 haha? http://www.traumerlebnis.de/images5/ffta2.jpg äckligt bra grafik??? det var inge snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 det är kul, och man vänjer sig vid grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 ja,ni ska se min Eldenas nylle! värsta snygga hatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 man trötnar ganska fort på de ... man gör gö bara samma sak hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ja, det gör man så det kan bli lite långtråkigt men jag vill iaf veta hur det slutar så jag kommer spela det ända tills jag klarar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag med,jag tror Mateus är sista Bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Mateus är inte sista bossen, det är Remedi (Mewt's mamma). Llendar är näst sista bossen. Jag äger på det så fråga på bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Är mewts morsa bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg