eeewwhh Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Zitroz - 3p. Attityd- 2p. Raptomex- 1p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 att sedan DivineConaboy inte är medlem på forumet längre (bannad) är ju en annan sak. och zitroz, jag har inte haft igång photoshop på 2 veckor minst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Hehe okej xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojoggarn Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 zitroz - 3p attityd - 2p raptomex - 1p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Så där nu ska vi se. Efter att jag har räknat ekvationer & algebra sedan i morse så lär jag kunna klara att räkna ut detta också. På första plats kommer, Attityd med hela 27 poäng och därmed vinnaren av denna veckas SOTW. På andra plats hamnade zitroz med sina 21 poäng. Och Conaboy som knyckte tredje plats med sina 16 poäng. På fjärde plats kom jag Raptomex med poängen 13. Och sist men ändå inte minst kom kimen med sina 7 poäng. Sådär då var denna veckas SOTW avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.