Saphone Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Yepp, har har vi pokemonfrågetråden (möjligen finns det redan en sån här tråd, isf lås den.) Det finns så j*vla många trådar med frågor, onödiga eller icke. Detta forum blir ju banne mig överfullt av alla frågor <_< . Så varför inte samla allt på en plats? Så vi börjar med en fråga av mig. Nu har jag inte spelat mitt D/P sen i mars, så jag har glömt bort knepet hur man fångar shineys. Det va nåt med pokeradarn... och sen? Fråga på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Använd den i gräset och så fort det glittrar letar du där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Ehm lite fel där... sök på youtube där finns massa bra tuts eller kolla på nått av tippsen på fuska.se där det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Vad är Pokemonforumet till för om inte ställa sin egen fråga om pokemon? -.- Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg